Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΓΡΑΜΜΑ

Φυλακές Αβέρωφ.
Κελί μελλοθανάτων.
26 Μαρτίου 1948.

 Σεβαστοί μου γονείς
Πολυαγαπημένη μου αδελφούλα,αύριο,  πρωί-πρωί με την δροσούλα (που λέει και το τραγούδι) πηγαίνω για εκτέλεση.

Είμαι εξαιρετικά υπερήφανος γι αυτό διότι ολοκληρώνω τους
αγώνες και τις προσπάθειες μου για ανεξαρτησία,δημοκρατία,
και λευτεριά της πατρίδας μου.

Το αίμα μου θα ποτίσει το δέντρο της λευτεριάς και της δημοκρατίας που θεριεύει και φουντώνει γρήγορα στην χώρα μας.
Το όνομα μου θα γραφτή στις σελίδες της ιστορίας των αγωνιστών που πέσανε για το ξεσκλάβωμα της πατρίδας μας γιατί αύριο στο πάνθεον των Ηρώων θα γραφτή το όνομα μου με χρυσά γράμματα.

Αυτή θα είναι η μεγαλύτερη τιμή για σας και όλοι θα σας σέβονται και θα σας εκτιμούν.
Δεν υπάρχει πιο μεγάλη τιμή για σας που ο μονάκριβος γιο σας πέφτει στις πρώτες επάλξεις του αγώνα για την ανεξαρτησία της πατρίδας μας.

Μητερούλα μου δεν πρέπει να κλαις γιατί ο γιος σου έκανε το καθήκον του σαν τίμιος Έλληνας και Δημοκράτης και πέφτει για τα ιδανικά αυτά.

Πεθαίνω χαρούμενος και ευτυχισμένος γιατί βλέπω ότι οι αγώνες του λαού μας κληρονομούν,
καρποφορούν τους πόθους μας.

Σας φιλώ με αγάπη
Σεραφείμ.

Θα χαιρετίσετε όλους τους συγγενείς και φίλους για τελευταία φορά.




Σεραφείμ Κόσσορας
 (Καπετάν Πελοπίδας)
    1915-1948           
Χώστια Θήβας.









Υ.Γ.1  Εμείς δεν χρειάζεται ( σε αυτή την φάση τουλάχιστον) να θυσιάσουμε την ζωή μας για την Ανεξαρτησία μας, την Ελευθερία μας και την Δημοκρατία όπως έπραξαν άλλοι συνάνθρωποι μας (ήρωες)

  Αρκεί να προσέξουμε που θα ρίξουμε την ψήφο μας -το βόλι μας, - να στοχεύσουμε σωστά γιατί αυτές οι εκλογές είναι πολύ κρίσιμες για τα παιδιά μας και τις γενιές που θα έρθουν.

--- Όχι πάλι τους ίδιους πολιτικούς που διαχειρίστηκαν την καταστροφή της Ελλάδας
--- Όχι σε αυτούς τους πολιτικούς που δεν εξυπηρέτησαν το κοινό συμφέρον.


ΚΑΛΗ ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΟΛΙ ΣΑΣ

ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ ΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.



Υ. Γ.2  την Χώστια (πρώην Πρόδρομος) και συγκεκριμένα το Σαράντη είχα πολλά χρόνια να επισκεφτώ και πήγα το περασμένο σαββατοκύριακο............
Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί οι κοντινοί
προορισμοί εκτός Αττικής..........!!!!!!!!!
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου